דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים להכנת הזמנות ליום הולדת 

מאת    [ 18/06/2013 ]

מילים במאמר: 410   [ נצפה 1845 פעמים ]

זהו, התאריך נקבע, סגרתם עם מפעיל וכעת הגיע שלב ההזמנות. עברתם על ההזמנות המוכנות הקיימות על מדף חנויות הציוד והאביזרים לימי הולדת, אבל לא מצאתם הזמנה שממש אהבתם. החלטתם להעיז וליצור הזמנה ייחודית ומקורית משלכם. איך ניגשים לפרויקט? להלן מספר טיפים להכנת הזמנות ליום הולדת בעצמכם:


    • הכנת הזמנות במחשב – תבניות מושלמות של הזמנות מעוצבות לפי נושא ניתן למצוא בכל רחבי רשת האינטרנט.  פשוט מורידים את תבנית ההזמנה, מדפיסים על בריסטול לבן וממלאים את פרטי המסיבה.  עשרות הזמנות ימי הולדת ממתינות לכם בקטגוריית החינמי שלנו באתר.
    • עיצוב הזמנה ב- Word או PowerPoint– עצבו את ההזמנה המושלמת באמצעות תוכנת Word או PowerPoint: הקלידו את המלל הרצוי עם כל פרטי המסיבה, הוסיפו רקע כלבבכם והוסיפו תמונה מתאימה. התמונה יכולה להיות איור הקשור לנושא יום ההולדת, עוגת יום הולדת, או כל פריט האהוב על ילדכם.
    • מצאו את המילים הנכונות – וודאו כי המלל שאתם בוחרים להזמנה מתאים לתמונה שבחרתם: עליו להתייחס לתמונה או לפחות להשתלב עמה על גבי ההזמנה. תמונה מצחיקה לצד מלל דרמטי, לדוגמא, לא כל כך יעבוד ביחד.  מומלץ לשלב פרט חביב על כוכב המסיבה, ואם מדובר בהזמנה למסיבת מבוגרים כדאי גם להוסיף איזו הלצה.
    • אל תשכחו את הבסיס – ציינו באופן ברור את מקום האירוע, מועד ושעה. אם אתם מעוניינים בספירת ראשים, בקשו מהמוזמנים לאשר הגעה כמה ימים לפני המסיבה.
    • הדפיסו אב טיפוס – לפני שאתם מוציאים את ההזמנה להדפסה ב- 40 עותקים, הוציאו העתק אב טיפוס. וודאו שההזמנה קריאה וחפה מטעויות כתיב, שהטקסט מיושר בצורה נכונה, שהפונט נעים, שפרטי ההזמנה ברורים ושהמראה הכללי של ההזמנה אסתטי לעין (השתדלו לעצב הזמנה נקייה, ולא עמוסה בתמונות ומלל).  אם החלטתם על הזמנה נפתחת – ודאו כי תוכן ההזמנה ממוקם נכון הן בחלקה הפנימי של ההזמנה והן בחלקה החיצוני. לדוגמא: הטקסט אינו זולג לשוליים ומיושר כהלכה, התמונות לא נחתכות בהדפסה וכיו"ב.
    • השתמשו בנייר הנכון – וודאו כי הנייר להדפסה עבה מספיק אך גם מתאים למדפסת הבייתית שלכם. זכרו לרכוש קצת יותר יחידות נייר למקרה של מריחות דיו, paper jam, טעיות הדפסה ושאר צרות בלתי צפויות.
    • הוסיפו עוד קצת אקסטרות להזמנה – אם רוצים להעשיר מעט את ההזמנה, תוכלו לתבל אותה עם נגיעות אישיות: להוסיף מעט נצנצים, להדביק מדבקות מותאמות נושא, להכניס את ההזמנה למעטפה יחד עם קצת קונפטי וכיו"ב. זכרו, כי מעט זה בעצם הרבה, ולכן אם ההזמנה נראית טוב כפי שהיא, עדיף לא להוסיף לה דבר.

וטיפ אחרון חביב: כדי לוודא 90% השתתפות שלחו את ההזמנות לפחות 3 שבועות לפני המסיבה.  

שירה דיין הינה בעלת אתר Party in a Box, המשווק את כל הציוד והאביזרים ליום הולדת מושלם: כלים חד פעמיים, קישוטים, תכני הפעלה ופרסים לילדים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב